miércoles, 29 de mayo de 2013

SORTIDA AMB BICICLETA

El 15 de maig de 2013 els nens de 6è de primària vam anar d'excursió amb bicicleta. A les 9 estàvem al pati d'abaix i va arribar un policia, en Jose Antonio, amb el qual vam anar al poliesportiu de Can Roca. Quan vam arribar allà hi havia un altre policia, el Jose Luis. Ens vam asseure a les grades i ens van explicar el que havíem de fer. També ens van donar unes armilles reflectants amb les que vam haver d'anar tot el dia. Al circuit hi havia moltes coses: activitats, acrobàcies, sots, ziga-zagues, equilibris... Em va agradar molt fer el recorregut. Abans de començar ho va fer primer el Joan i després els policies ens van cridar per ordre de llista i anàvem fent-lo un per un. Ho vam fer dos cops i després ens van cronometrar. La Nadja va quedar primera, la Mariola segona i la Tati tercera. De nois va quedar primer el Pol Salvatella, segon el Christian i tercer el Marco.

Em va agradar molt fer aquesta activitat i estic esperant que arribi el 13 de juny per fer l'altra sortida amb les bicicletes que baixarem fins a la platja.

Paula Fajardo


El dimecres 15 de maig vam haver de portar les nostres bicicletes i els cascos a l'escola perquè fèiem un circuit d'habilitats. Primer van venir uns policies que ens van portar fins a Can Roca on estava el circuit. Un cop allà ens van explicar en què consistia el circuit. Primer havíem de fer dos segons d'equilibri, després passar entre dos cons sense tocar-los, parar a la senyal d'stop i posar un peu a terra, tornar a passar entre dos cons i dues barres, esperar a que el semàfor estigués verd per passar fent ziga-zaga entre uns cons taronges i grocs, parar en una senyal d'stop, fer dos vuits entre cons, passar per una rotonda, agafar una anella i colar-la en un pal, tornar a passar per la rotonda, agafar una altra anella i tornar a colar-la, passar entre molts cons sense tocar-los, passar per damunt d'unes barres i acabar el circuit al mateix lloc.

Primer vam fer aquest circuit tots com a prova, vam esmorzar, vam fer una altra volta de prova i després vam fer-ho cronometrant. Els resultats van ser aquests: primera de les noies la Nadja, segona la Mariola i tercera la Tati; el primer dels nois vaig ser jo, el segon el Christian i tercer el Marco.

Abans de tornar a l'escola ens van fer un foto a tots junts amb les bicis.

Pol Salvatella


El dimecres 15 de maig, vam anar a fer comuna espècies de proves amb bicicleta. El circuit era: primer per uns camins que cada cop es feien més estrets, després havies de fer ziga-zagues, fer un vuit entre dos cons i després fer un altre, fer dues voltes per l'exterior agafar amb una mà una anella i tirar-la a un con, després donar la volta per dins, agafar l'altra anella amb l'altra mà i llençar-la a l'altre con, després havies d'esquivar petits cons, i saltar tres sots, passar per la meta i deixar les bicicletes.

El meu temps va ser de 2,22 minuts. M'ho vaig passar molt bé fent les proves amb bicicleta, a més, trobo que les explicacions són molt útils perquè serveixen per a la teva salut com, per exemple: l'armilla reflectant. Si vas de nit i un cotxe no et veu, et pot atropellar, però si portes l'armilla no té perquè passar res.

Pol Torres


El dimecres dia 15 de maig, tota la classe de 6è vam anar a la pista exterior de Can Roca a fer unes proves d'habilitat amb bicicleta. Vam sortir del pati de l'escola amb les bicicletes, on davant nostre anava un cotxe de policia per aturar el trànsit, fins arribar a la pista de Can Roca. Allà ens van explicar un circuit que havíem de fer i ens anaven cridant per ordre de llista per fer el circuit. Vam fer dues proves i després vam fer la definitiva que va ser amb cronometre. Érem 29 persones i jo vaig quedar empatada amb la Paula Villar amb un temps de 2,02 minuts. Va ser molt divertit. A les proves hi havien stops, semàfors, rotondes... Hi ha gent que va caure amb la bici, jo,per sort, no perquè em podria haver fet mal. Després quan vam acabar vam tornar amb bici, anava el cotxe davant nostre i darrera dues motos també de policia. Ens ho vam passar molt bé.

Gina


El 15 de maig vam anar al poliesportiu exterior de Can Roca afer un circuit amb bicicleta. Cadascú portava la seva bici però jo li vaig deixar una bici a la Clara, perquè, la bici que ella tenia li anava molt petita. A l'arribar al poliesportiu vam seure a una part de les grades a escoltar les normes que ens explicaven els policies, tot seguit, en Joan ens va fer una demostració de com es feia el circuit. Primer vam fer una volta tots de prova, després la vam tornar a fer i després vam fer una carrera contra rellotge amb la que ens classificarien i ens afectaria als Jocs Port Olímpics. Per una part està bé perquè la Tati va quedar tercera de les noies i va al nostre equip, la felicito, i la Mònica també ho va fer molt bé, també la felicito. Jo vaig quedar la setzena amb 1 minut i 58 segons. Però tot el meu equip la va fer genial.

Maria Trilles



No hay comentarios:

Publicar un comentario